ORTA ASYA TÜRK KAVİMLER GÖÇÜ
Dünyanın her yerinden beni takip eden dostlarım değerli bilim insanı arkadaşlarım ve çok kıymetli profösörler
  sosyal paylaşımlar bu bilgilerin ortaya çıkmasından dolayı çok rahatsızlar ve sosyal paylaşımlar da engellemeler
  olmaktadır sebebe ise sizlerin dediği gibi bu gerçekler ortaya çıkınca batı daki tezler tamamen çöktü ve batı buna
  bir kılıf bulamadığı için sadece duyulmasının engellenmesi yoluna gidiyor değerli profösör dostlarım bunu kabul
  edip destek verdiğiniz için sizlere teşekkür ediyorum Değerli profösörler ismlerinizi açıklamıyorum çünki o ülkelerin
  vatandaşı olduğunuz için başınız ağrımasın diye vermiyorum İsveç,ten Norveç,ten,İngiltere,den Japonya dan profösör
  dostlarıma desteklerinizden dolayı sonsuz teşekkürler zaten dünya üzerinde 7 milyon kişiye sizlerin sayesinde ulaştım


Yorumlar

karaip korsanları

Karaçay - Çerkesya