DEĞERLİ DOSTLAR YÜCE TÜRK MİLLETİ.
  ORTA ASYA TÜRK KAVİMLER GÖÇÜ.
  Değerli dostlarım Orta Asya Türk kavimler göçü yazılarımı neden kitap haline getirmiyorsunuz
  diye hep bana soruluyordu bende inşallah bir gün kitap haline getiririm diye düşünğüyordum
  sonradan bu çalışmayı ücretsiz olarak milletimle paylaşma kararı aldım ve bu çalışmayı
  18 yıldır gerek facebook tan gerek twitter den gese https//adatepe341wixsite.com
  medium,instigram,tumblr.ve simplesite.com internet sayfalarından paylaşıyorum şuanda
  3 milyon 102.bin kişiye ulaştım yani hedeflerime ulaştım Türk milletine ve insanlık alemine
  duyurdum bunun bahtiyarlığı içindeyim yani hedeflerime ulaştım amaç bu çalışmaile Yüce Türk
  milletine ulaşmak hedefimdi bunu başardım ve aynı zamanda bu çalışmayı dünya ya anlattım
  bunun huzur ve bahtiyorlığı içindeyim saygılar

Yorumlar

karaip korsanları

Karaçay - Çerkesya