DEĞERLİ DOSTLARIM YÜCE TÜRK MİLLETİ 
Türkiye de siyasi partilere siyasete hiçbir güvenim yok 18 yıldır bu gidişatla mücadele içindeyim Ben 72 ülke gezdim
bütün dünya,yı dolaştım fakat gezdiğim ülkelerde ne iktidar nede muhalefet Toplumu gerizekalı yerine koymaz ve koyamaz
böyle birşey yapıldığında bunu da toplum kabul etmez yaşananlar ülkede ortada ekonomik durum ortada daha ne söyliyeyim
sayın metin feyzioğlu gitti sarayda görüşlerini anlattı değişen nedir şimdi gelelim facebook a bir topluluk kuralları
denip duruyor ben topluluk kurallarını son harfine kadar okudum 30 AĞUSTOS ZAFER BAYRAMI ile ilgili genelkurmayın yayınladığı
bir yazıyı paylaştım Atatürkle ilgili spam olarak kabul edilmiş yazı engellenmiş bu yazıda isyana teşvik yok devlet büyükletrine
hakaret yok tehdit yok Atatürk ün ekonomik görüşünü paylaştım gene spam olarak kabul edilmiş diğer yazdığım yazıları spam
olarak kabul edilmiş ben şimdi hangi muhalefete han gi iktidara güveneyim saygılar

Yorumlar

karaip korsanları

Karaçay - Çerkesya