TÜRKİYE,DE SİYASET


   Değerli Dostlarım Yüce Türk millerti Bizdeki Siyaset şark  kurnazlığı ile yapılır Küfür edeceksin hakaret edeceksin
   insanların maduriyetinden istifade eceksin Biraz bakla biraz nohut biraz pirinç işte size demokrasi sandık ve oy
   demek Muhalefet te aynı kurnazlıkta yani İlk işleri Yönetim koltuğunu kapmak Ben dünyanın her yerine gittim 72 ülke
   gezdim Gittiğim ülkeler içinde refah mutluluk ülkeleri de vardı bizim gibi üçüncü dünya ülkeleri de vardı yani her,
   Türlü yönetim biçimini gördüm şimdi İktidar dan kopan siyasetçiler İşte Elimde dosyalar var ortaya koyarsam insan
   yüzüne bakamazlar diyor Muhalefet Belediyeler de büyük yolsuızluklar var diyor Arkadaş siz millet ile dalgamı geçiyorsunuz,
   Aklımızla alay etmeyin ne varsa elinizde ortaya koyun çıkın anlatın millette oy verdiği iktidarı tanısın veya demokrasiler
   de savcvılar devreye girer ve bu belgeleri dosyaları ister ve sotuşturma açar ama o ülkede demokrasi varsa ve hakimse yoksa
   hepsi hikaye hepsi palavradan öteye gitmez Çünki Türkiye de siyaset Abd tarafından dizayn edildi balyoz Ergenekon kafes
   casusluk davaları Türk siyasetini dizayn etmek için yapıldı ordunun kozmik odasına onun için girildi ve bu sayede siyaset
   dizayn edildi kılıçdar oğlu da Abd projesidir Akp de Abd projesidir Mhp de abd projesidir bir siyasi partide sidiler ile
   başkan değişiryorsa ortalarda sidiler dolaşarak siyasiler tehdit ediliyorsa ve baskı altında siyaset yapılıyorsa tam bağım
   bağımsızlıktan söz edile bilirmi yani Türkiye Türkiye den yönetilmemektedir Abd pyg pyd pkk yı en ağır silahlar ile techiz
   ediyor ve Terör örgütü ile işbirliği içinde ve müşterek karagah kuruyoruz bu nasıl bir akıldır yani kuzuyu kurda emanet
   kuzey ırak,ta savaşıyoruz ve şehitler veriyoruz bu da tabiki müttefikimiz straterjik ortağımız sayesin de muhalefet bunları
   bilmiyormu bunu birtek benmi görüyorum artık uyanın beyler Tam bağımsız bir ülke için işbaşına
 






Yorumlar

karaip korsanları

Karaçay - Çerkesya